regulamin

Postanowiłam zmienić dotychczasowe regulaminy, które pojawiały się na moich blogach, ponieważ zauważyłam, że część z zamawiających w ogóle o nie nie dba. Teraz będą bardziej rygorystyczne, a kto ich nie spełni - nie dostanie swojego zamówienia. Nie piszę ich przecież po to, abyście je łamali.

Regulamin zamawiających: 

1. Na końcu najnowszego postu będę podawała limity zamówień, jeśli się zmieścisz sprawdzę zgodność twojego zamówienia z regulaminem. 
2. Abym wykonała Twoje zamówienie na blogu muszą znajdować się co najmniej trzy notki 
(nieważne, czy to opowiadanie, czy inny blog; prolog i notka wstępna też będą zaliczane).  Twój blog ma minimum miesiąc, w innym przypadku szkoda czasu na wykonywanie zamówienia dla bloga, który zaczął z hukiem, a następnie jest opuszczony. Przepraszam, ale mam swoje życie, szkołę i nie mogę tego zaniedbywać kosztem bloga. 
3. Możesz podać swoje ewentualne uwagi względem szablonu: kolorystyka, rozmiar, układ, ale nie obiecuję, że dostosuję się do tego. Kiedy tworzę dla Was grafikę, robię to z sercem, a nie bezmyślnie byle dostosować się do waszych wymagań. Mam nadzieję, że to zaakceptujecie.
4. Jeśli chodzi o określanie mi jakimi zdjęciami mam się posłużyć to jasne, możecie to zrobić, ale nie zawsze je wykorzystam. Przeważnie sama je dobieram.
5. Należy również dodać mój blog do linków, bądź wstawić button, to nie zajmuje dużo miejsca i proszę, żeby nie był schowany na jakiś podstronach. 
6. Miło by mi było, gdybyś napisała swoją opinię o szablonie, który dla Ciebie wykonałam, to nie jest jakieś czasochłonne zajęcie, a ja chciałabym poznać Twoją opinię.
7. Na znak, że przeczytałaś regulamin, zanim zamówisz powinnaś podać magiczne hasło, które czasem będzie się zmieniało, na dobry początek jest to po prostu - ENCHARTNESS.

Regulamin pobierających: 

1. Jeśli pobierasz mój szablon - poinformuj mnie o tym pod najnowszą notką, podaj adres swojego bloga i napisz numer notki, z której pochodzi owy szablon.
2. Zabraniam zamazywana podpisów, zmieniania kolorów bądź układu szablonu. 
3. Przy pobraniu proszę, abyś dodała mój blog do linków bądź wstawiła button.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz