002: something in the way you move.

          Zdecydowanie lubię ciepłe uczucia miłości. Coś, co przyciąga nas do drugiej osoby i sprawia, że chcemy przy niej zostać. Nie mówię tu, że pierwsza miłość jest na zawsze, ale dla mnie zdecydowanie jest trwała. Z moich chłopakiem jestem ponad dwa lata i wszystko idzie pięknie, ale czasem boję się, że to wszystko minie, a teraz wiem, że nie poradziłabym już sobie bez niego. Stał się moim nawykiem i uzależnieniem i sama nie wiem, czy to dobrze, czy źle?
          Z drugiej strony, znowu jestem chora. Nie wiem co się dzieje, czy to coś z migdałkami, czy z czymś innym, ale praktycznie co dwa tygodnie mam zapalenie gardła i inne tego typu sprawy.
          Przechodząc do notki - mam dla was same (prawie) starocia, oprócz tych dwóch z Deleną. Pamiętniki Wampirów pobudziły moją wenę i z odcinka na odcinek jestem coraz bardziej zakochana w Damonie *__* Kocham takich drani :D
          To zapraszam do oglądania/pobierania szablonów. 
Ulubiony: ten z Damonem, Eleną i Stefanem. 
Najsłodszy: z Jordin Sparks i Jasonem Derulo.
Neutralny: Emma Watson i Logan Lerman. 


{ miniaturka przenosi do dodatków }


Zamówienia: 2. 
Piosenka: Rihanna - Stay <3




13 komentarzy:

  1. ENCHARTNESS. Chciała bym zamówić szablon na blog Crying-werewolf.blogspot.com kolorystyka jest mi obojętna, jedynie co to chciała bym aby znajdowała się na nim główna obsada 'Pamiętników Wampirów' Nina, Paul i Ian. Ian mógłby być gdzieś troszkę dalej w tle. ;D A Paul i Nina na pierwszym planie. ;)Adres Twojego bloga oczywiście już dawno temu znajduje się u mnie w polecanych. ;) Z góry bardzo Ci dziękuję ;*

    A co do dodatków to są prześliczne, jak zwykle jestem pod wrażeniem Twoich prac. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace są asdfghjkl *-* gratuluję udanego związku, mam nadzieję, że mój też będzie obchodził drugą rocznicę :D więc tak.. Powrót na blogi oznacza świetny szavblon, right? Dlatego zgłaszam się do ciebie :D potrzebuję szablonu z Alexem Gaskarthem. ciemna kolorystka, tylko błagam nie szara. układ prawokolumnowy. gdyby coś, moje gg masz xd ENCHARTNESS.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prace jak zawsze zjawiskowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie wszystkie prace są piękne, ale najbardziej podoba mi się z Deleną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace. Najbardziej podoba mi się szablon z Eleną, Damonem i Stefanem. Jest po prostu zjawiskowy! Nie przypadł mi do gustu szablon z Emmą i Loganem oraz z Bellą i Edwardem. Ale po za tym wszystko wspaniałe.
    Pozdrawiam, Morgos < 3

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym Cię zaprosić na nowo otwartego bloga http://graficzny-spis.blogspot.com/
    Co do szablonów z notki to najbardziej podoba mi się ostatni szablon, ale to pewnie też dlatego, że lubię Pamiętniki Carrie.

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu dotarłam tutaj, :D I na sam początek mam takie małe pytanko: uzależniłaś się od topazu? ;) Nie, żebym się czepiała, po prostu na każdej Twojej pracy go widać.
    Co do dzisiejszych dodatków to moim faworytem zdecydowanie jest ten z Pamiętnikową Bonnie (Nie bij, nigdy nie wiem, jak ta aktorka się nazywa, :>). Podoba mi się połączenie stocków, to łagodne zmieszanie ich ze sobą. Kotek jednak mi jakoś tam nie pasuje, choć w gruncie rzeczy nie wiem dlaczego. Uznajmy więc, że poprzedniego zdania nie ma.
    W ostatnim mam wrażenie, że granica pomiędzy nagłówkiem a tłem zewnętrznym jest aż nazbyt widoczna.
    Może spróbuj też troszkę z CSS'em pokombinować? :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Robi się coraz ciekawiej, na wstępie blogowania życę dobrego startu i owocnej pracu, pozdrawiam i czekam na nowe pracę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Weszłam i zakochałam się... W czym? W szablonie głównym. Kocham Amandę i po prostu ten szablon ....
    Ah. Jak tylko go zobaczyłam nie miałam co wybierać, zagłosowałam na to, by twój szablon główny był naj (bo na to zasługujesz/zasługujecie, nie wiem ile was.... :( ).
    Jeśli chodzi o dzisiejsze prace, to są piękne. Najlepsze? Pierwsze i drugie. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj!
    Ostatnimi czasy powstaje coraz więcej wspaniałych blogów, na których można znaleźć równie wspaniale wyglądające szablony, dodatki i inne przydatne każdemu Bloggerowi elementy. Nie zawsze jednak każdy blog ma okazję do zaprezentowania swojej twórczości szerszemu gronu, a wiele bloggerów nie wie, gdzie i czego konkretnie szukać, żeby znaleźć to, czego właśnie potrzebuje.
    Dlatego powstało sKatalogowane - nowy blog segregujący blogi graficzne, mający na celu zebranie wszystkich szabloniarni, czy to prywatnych, czy grupowych w jednym miejscu tak, by inni szybko i sprawdzie mogli się odnaleźć w graficznym świecie blogspota.
    Zaczęcamy serdecznie do zgłoszenia się. Spis nie jest generowany przez nas automatycznie, ponieważ w regulaminie widnieje zapis, że każdy zgłaszający się blog wyraża zgodę na cytowanie treści bloga w celach promocyjnych oraz na umieszczanie go w pojawiających się na stronie sondach, czego właściciele mogą sobie z jakiś powodów nie życzyć.

    Pozdrawiamy serdecznie,
    ekipa sKatalogowane

    OdpowiedzUsuń